Despre noi
Companie
Faxmedia Tour: 45.000 de clienți, peste 300.000 de nopți de cazare…
…Și locul I în Topul Firmelor la categoria intreprinderi mici. Nu ne comparăm la cifre cu giganții în domeniu. Dar nici nu am lăsat vreodată clienți „în aer” și nici nu apelăm la subterfugii. Filozofia companiei este să verificăm de trei ori înainte de a recomanda ceva, să aducem o notă umană, personală, în relația cu clienții noștri.
De aceea, indiferent de locul unde ajunge, clientul Faxmedia Tour este întâmpinat de către unul dintre membrii echipei noatre care îi urează „Bine ați venit!” și care are grijă să rezolve orice problemă. Mai mult, în fiecare an găsim câte ceva care să rupă monotonia unui sejur: o excursie, o seară de socializare, un foc de tabără…
Misiune
Să facem calitatea accesibilă. Să punem clientul în centrul preocupărilor noastre.
Nu lucrăm decât cu hoteluri verificate. Asta înseamnă că am fost acolo, le-am văzut, am folosit serviciile de cazare și de masă, am testat facilitățile puse la dispoziție. Facem lucrul acesta de fiecare dată când includem un hotel nou în portofoliul nostru și apoi în fiecare an. De fapt, credem că este un lucru de bun-simț să nu vinzi pielea ursului din pădure.
Astfel, știm exact, în fiecare sezon, care sunt plusurile și minusurile hotelurilor și spunem clienților noștri adevărul și numai adevărul. Decizia este a fiecăruia însă misiunea noastră este aceea de a informa corect. În timp, sinceritatea, corectitudinea generează încredere. Acum suntem răsplătiți cu încrederea a mii de clienți!
Satisfacție
„În turism, dacă procentul clienților nemulțumiți nu este mai mare de 5%, ești foarte bun!”
În cea mai mare parte este corect – pentru că niciodată nu poți mulțumi pe toată lumea. Acolo unde cineva debordează de satisfacția unei brize plăcute, altcineva se va plânge că îl trage curentul! Totuși, am crezut că se poate întotdeauna mai bine iar procentul de nemulțumiri este, la Faxmedia Tour, sub 2%!
Mai trebuie precizat un lucru: procentul de care vorbim se referă doar la nuanțe; niciodată, în 10 ani, niciunul dintre cei peste 30.000 de clienți nu s-a trezit la recepția unui hotel că rezervarea lui nu este de găsit – așa cum „se mai întâmplă”! Satisfacția clienților noștri înseamnă satisfacția noastră!